Wednesday, September 24, 2008

hari yang kurang memberansangkan...

nasib aku malang sikit la rini...pertama...aku bangun yang teramat lambat...kol 7.30 baru bangun...huhuhuhuhu...masuk keje kol 6.45...hampeh tol...pastu, ble bgn tgk ujan lebat gile...bilik aku smpi msk air...aku pon tak tahu datang dari mana air ujan tu...gitar aku, baju aku semua basah...bila pergi tempat letak kereta..banjir dah...ngan tanah merah nye...pastu baru reverse ckit...mak ckp tayar kete aku dah kempis...tayar pancit la pulak...terpaksa tepon angah...aku mane la pndi tukar tayar...bile dh buka, tgk paku sebesar alam...pastu, bawa la pelan2...ngan ujan lebat...ngan tayar kecik satu...smpi kat trafic lite kemayan city, aku gerak, lupa nak turunkan handbrake...smpi kilang...kete aku dah bau hangit...ape la jadik ngan aku ari ni..pastu cite la kat ameng...kene marah aku...tak pndi hati2...huhuhuhuhuhu...

No comments: