Sunday, August 24, 2008

..rase macam jauh...

ujan ngah lebat skang ni...mcm tahu2 jek hati aku mcm mane skang ni..ameng ngan kesenyapan die...hati aku ni rase tak sedap...mcm jarak aku ngan die sgt2 jauh...sense aku jarang salah...tapi still, die nafikan...aku nak buat mcm mane...takkan nak paksa kalo org taknak ckp...tp b4 tu die ade ckp, kalo semua bende yang die nak buat menjadi, baru die beritahu aku...lantak la dia...tapi hati ni risau sgt2..at least beritahu la...die ok ke tak...die katne..etc...sejuk ckit hati ni...paling common die ckp...'awak takyah risau.ameng ok..ameng pndi bawa diri'...mmg betol la kot die dah bawa diri...itu hari lagi siap sms pelik..mcm dh taknak ckp @ jumpa aku lagi...'awak jgn mls2 mkn ekh.awk tu ske sakit perot.nnti ameng risau'...kalo die ckp time lunch @ dinner, exceptable la...ni die pesan tuh kol 2 pagi kot...gile ke ape bdk ni...huhuhuhu...ntah la...dengan ameng ni mmg kene byk2 sabar...mcm tak menjadi jek...'..cinta tak semestinya bersatu..'...

2 comments:

budakmiki said...

emm..memang...cinta x semestinya bersatu...seperti cintaku yang mendalam terhadap maria ozawa...

shameng said...

walaupun tk bersatu...tak salah kan kalo berkongsi kasih sayang...huhuhuhuhuhu