Saturday, June 28, 2008

project in mind

mase ngah kira duit sale td, tibe2 tefikir 1 idea...trus tulis kat cni...takot terlupa..aku nak buka bisnes-diet&fitness...main purpose adlh nk kurangkan org yang obes kat m'sia..target pertama aku, mestilah family member...hahaha...aku nak wat 1 package...diet permakanan + exercise...so, sambil kawal permakanan..bleh jadi sihat..sbb aku tgk, org yg diet ni, x seimbang gaya hidup diorg..diorg igt, kalo x mkn berbulan2, diet bleh berkesan...lps tu lemah x bertenaga...aku kene tukar persepsi diet ni..(besarnya angan2)..so, aku nak cari kawan2 aku yang ade idea..yang bleh kasi kat aku..aku nak buat paperwork...modal & tapak maybe dh ade sponsor...email kat aku, oke..?

3 comments:

budakmiki said...

huuu...bestnya....ada yg sposor...huhuhu...klu miki llak nk bukak kdai runcit...hahaha...

shameng said...

mula2 cam plan nak buka runcit retail tuh...tp, jb cam dh byk sgt la..saingan kuat..ade giant la...mydin la...maslee la..carefour lagi..huhuhu...byk lagi ar..so...ble tgk peluang yg ade..bidang kesihatan mcm x byk..huhuhu..

budakmiki said...

bgus2!survey yang bgus!hehe